پاكستان قرارداد احداث خط لوله انتقال گاز از ایران را به یك شركت آلمانی واگذار كرد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا ،وزارت نفت و منابع طبیعی پاكستان اعلام كرد،این قرارداد به ارزش 250 میلیون دلار بین پاكستان و شركت مهندسی آلمانی نهایی شد.

'چودری 'معاون وزارت نفت پاكستان در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بر اساس قرارداد بین دو كشور ایران و پاكستان ،این پروژه بزرگ باید تا سال 2014 میلادی احداث و اجرایی شود.

منابع خبری پاكستان،تصمیم برای اتمام پروژه انتقال گاز ایران به پاكستان را برای پایان دادن به بحران سوخت و انرژی در این كشور ضروری عنوان كردند.

مقامهای عالی پاكستان نیز فشارهای خارجی بر روی این پروژه از سوی آمریكا را مردود شناخته و مصمم به اتمام این پروژه مشترك با جمهوری اسلامی ایران هستند.

ایران و پاكستان توافق كرده اند، روزانه 21 و نیم میلیون متر مكعب گاز از طریق احداث این خط لوله كه از میادین گازی پارس جنوبی در بندر عسلویه استان بوشهر در ایران آغاز و به بندر نواب شاه در ایالت سند در پاكستان به طول بیش از 2500 كیلومتر متصل می شود،به پاكستان منتقل شود.

خط لوله انتقال گاز از ایران به پاكستان در خاك كشورمان احداث شده و تنها با احداث این خط لوله در خاك پاكستان این پروژه بزرگ و بین المللی راه اندازی خواهد شد.

كارشناسان پاكستانی تنها راه حل بحران انرژی در كشورشان را راه اندازی این پروژه عظیم می دانند.

آساق ** 1095**5981





:: برچسب‌ها: هالووین , گل , نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: